Du gamla du fria du smällfeta ko... (eller vare inte så..?)

Hejsan, igår hände inte så mycket... Förutom att vi åkte till vintjärn och kollade på en fotoutställning om bygden ;) Fast jag kollade nog mest på de bilderna som var från 2010 när de hade varit nere i gruvan och tagit kort på isstalagmiter (eller stalaktiter vilket som nu är vilket, coolt som fan var det iaf ^^) Vi hittade kort från 40-talet på vårat hus där också.

Sen såg jag på Remember Me och herregud vilken deprimerande film D: Men bra var den.

Och sen ringde jag till Linda och snackade med Antonia och tvingade henne att filma när Linda ska sjunga nationalsången i ishallen, för jag menar, jag vill ju också se :D Så hör man i bakgrunden Linda som står och protesterar: -Det låter som en väldigt dåååålig idé. Men då ska jag säga dig Linda lilla, det kommer att gå hur bra som helst, du kanske blir berömd ;)


Enia, Linda, jag och Viktor på skolavslutningen, vi sjöng fredagsmys ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0