EMINEM

Hej nu har jag kollat på 8 mile, det är en film som handlar om Eminem's liv och jag måste bara säga att den va sjukt jävla bra. Bästa "ghetto"film jag någonsin har sett tror jag :D
Dessutom hade han det där sårade uttrycket i ögonen hela tiden så man inte kunde annat än tycka synd om honom, typ som Elijah Wood när han spelar Frodo i sagan om ringen... Väldigt lik varandra dom där två tycker jag.

Nu ska jag hitta på nått roligt att göra, typ redigera nån bild eller nått, ni får ha det så bra ^^


Elvira när hon är i sitt esse (gammal bild)


Bästa raparen genom tiderna enligt mej

Kommentarer
Postat av: Gissa vem???

Kan du lägga ut någon snyggare bild? Någon måste du väl ha. Dessutom kan du väl skriva något snällt om mig istället för att BARA lägga ut knäppbilder! >:(

2010-08-07 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0