Ice-cold

Jag är stolt över mig själv. Idag har jag svarat på 20 frågor på franska, (dock med hjälp av ett visst program som heter google översätt med ändå x)) plockat ur diskmaskinen, lagat mat och dessutom tränat lite på våran kemiläxa :D och så har jag gjort en hel del massa andra grejer som t.ex. att komma på hur mycket jag saknar att redigera ögon. Ögon är så häftiga, det är verkligen sant att ögonen är själens spegel ^^

Imorgon är det skola igen... Det ska bli kul att få träffa alla nya vänner men annars så är det ganska värdelöst xD vi har tre lektioner men slutar ändå klockan 4... Hål på 2 timmar (y) Haha, men det blir säkert bra :P Vi har våran första svenskalektion, jag som älskar svenska liksom xD *ironisk very much ;)*


"I see you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0