Ny Design :D

Nu har jag gjort om min blogg till en sån där tråkig, vit sak, haha, nejdå, vita bloggar är fräscha och snygga, och, dom framhäver bilder bra och det är därför jag har gjort om min. Jag vet inte om den är riktigt klar än men hur som helst...
En rolig grej som jag har fixat är att headern ändras mellan 6 olika bilder så det blir nytt varje gång man klickar in =)
Det enda negativa är att det inte funkar när man ska backa men det får väl alla tekniska människor där ute lista ut hur man gör själv ;P

Så det är alltså anledningen till att min blogg har sett ut som ett bombnedslag dom senaste typ 10 timmarna :P

här får ni en bakgrundsbild som jag har gjort, haha, den är anntagligen helt fel i storleken men så blir det när man bara kan lägga ut storlek 1000 px på bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0