OMG

Dagen idag har varit helt jävla crazy x_x

Det började med att jag gick upp i tid, var i god tid till bussen, men tror ni busschauffören åkte rätt väg? Neeej, varför skulle han göra det??? Så där stod jag. Jag sprang hem och pappa erbjöd sig att köra ikapp bussen. Efter att ha ställt mig på fel hållplats (för bussen körde in i Blixbo (det vet jag ju förstås inte om det är meningen stt den ska göra men skit detsamma)) så kom jag till slut på bussen, jag tänkte faktiskt bitcha mot honom men sen såg jag att det var en utlänning som knappt pratade svenska så jag gav upp på den idén...

Sen fortsatte det med att vi var ute och gick med klassen, B och alla natur-treor, till Rottneby. Det tog ju bara en halvtimme att gå dit i duggregnet och tro inte att det började spöregna sen, neeeej varför skulle det göra det??? Så det va bara att avbryta och gå tillbaka till skolan.

Åkte med bussen in till stan och nästa buss gick inte förän om en timme så det va bara att, blöt som en dränkt katt, gå in på flugger (pappa jobbar där) och blöta ner hela golvet och slänga av sig skor och strumpor, jag var ju inte måttligt blöt om man säger så (det hade inte gjort nån skillnad och jag hade promenerat rätt ner i en en-och-en-halvmeters vattenpöl x_x

Herregud säger jag bara, jag hoppas att ni har haft en mycket bättre dag än vad jag har xD

Aja, det var trevligt att umgås med alla iaf ;p


Kommentarer
Postat av: caroline

vart har du tagit vägen nu då emelie? :O

2010-08-20 @ 19:01:17
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0