Original

Hej igen ^^

Gammelfarmor och Stig var här idag och dom gick faktiskt in och fikade med oss, herregud, det var många år sedan dom gjorde det xD

Och sen så har jag hittat ett kuvert med pengar som det fanns mycket mer pengar i än vad jag trodde så jag är överlycklig för nu kommer jag äntligen att kunna köpa min kamera :D (y)

Annars har det inte hänt så mycket på min födelsedag, inget kalas eller någonting, det blir ju i helgen och vuxenkalas har det redan varit, visst e kalas ett roligt ord btw? xD


Äntligen gick det att lägga ut den här bilden som jag tog i förrgår, jag kom på att över 4000 pixlar x 3500 kanske är lite för stort för att webben ska klara det xD

Kommentarer
Postat av: Linda !

hur mkt i kronor/ören snackar vi nu ? :P<3

2010-08-05 @ 02:42:50
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0