teknikens under eller vad säger man?

Ja nu har jag äntligen fått min kamera och jag sprang omkring och knäppte nästan 300 bilder bara för att upptäcka, när jag skulle lägga in bilderna på datorn, att av 270 bilder blev det 28 kopior och sammanlagt någonstans runt 7000 bilder, kul. och det gick inte att radera bilderna heller utan det var bara att formatera minneskortet och se glad ut. 270 bilder för ingenting. Jag är jätteglad just nu, jättekul är det. Fy fan. Borde man inte skriva att minneskortet ska formateras först tycker man ju?

Det enda possitiva som kom ut av det var att jag upptäckte att camera raw fungerade och aa... det var ju ett plus.

Nu ska jag gå och vara grinig ett tag.

Ha en trevlig dag, det har min varit ända tills för 10 min sen.

Och nu fungerar det inte att lägga upp inlägget heller, kul, ingenting funkar idag. förutom själva kameran då... och det är väl iaf det som är viktigast antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0