Gårdagen

Igår bloggade jag intenting alls, men det finns en anledning, eller flera...

Det var ju "partay" hemma hos moi, så jag roade mig typ hela dagen med att baka sockerkaka, duscha och laga mat. Och när jag står och lagar mat så knackar det på ytterdörren och in kommer Linda och håller upp en lapp där det står: "Felåt bästa vän" naaaaaaw ^^

Så hon var hemma hos mig ända tills de andra kom. Och då åt vi mat som jag *host *host hade lagat helt själv. Fett gott var det iaf :D

Sen så öppnade jag mina presenter, jag fick en Merci och Ahlgrens bilar av carro och en asfräck tröja av Kristin och Linda =)






Carro (hade ingen bild för hon va bakom kameran ;)

Efter maten gick vi ner på mitt rum och kollade på Grease, fast aa... jag vet inte vad Krirri och Elin höll på med egentligen xD

Sen gick vi upp och fikade, mumselimums :D

Och sen som de "barn" vi är så sprang vi ut till lekplatsen vid skolgården:





Linda har alltid haft problem med att blinka med bara ett öga... xD




Där har ni en massa fina bilder =) haha, dom bästa jag hittade x) Det finns en del (=typ alla bilder på mej) som jag skulle vilja radera ur världshistorien haha, min dubbelhaka är inte den finaste om man säger så xD xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0