Min nya hårfärg =)

Sådär, nu har jag ändrat bilden på mej i menyn till en som Carro tog =)

Jag tänkte att jag skulle visa er min nya hårfärg. Det blev ett litet vintersjälvporträtt ^^

Den är lite mer normal än min tidigare röda färg ;) Inte för att jag har något problem med att ha rött hår, tvärtom, jag älskar det. Men man vill ju ha lite ombyte ibland. ^^ Sen så har jag bestämt mig för att i sommar så ska jag blondera håret. Jag måste ju testa på att vara blond på utsidan någon gång också, så då är det lika bra att göra det på sommaren då håret ändå bleks ;D

Kommentarer
Postat av: caroline

Fiint ! :)



Sv: nu är det ju såhär att vi har bokat biljetter redan & resväskan ska fyllas med shoooooooooooooping, så det får du inte ;)) ♥

2010-12-31 @ 16:52:44
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/
Postat av: caroline

sv: haha, nu var det ju snarare så att jag skulle laga den än att sy ihop alla hål lilla vän ;)



Ja det tycker jag också hade varit grymt! :D

2011-01-01 @ 13:21:17
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/
Postat av: Antonia

Faaan te o va sööööööt !<3

2011-01-01 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0