Eloises födelsedag =)

Hej hej, det här var jag imorse:

Mamma kommer in klockan nio.

- Emelie vill du vara med och sjunga för din syster?
- Nej jag sover. (Vänder demonstrativt på mig in mot väggen och försöker somna om igen)
- Jag tycker att du ska vara med, det är bara en dag om året.
- Jag vill inte.
- EMELIE, nu kommer du med upp!!!

Jag stapplar ner ur sängen och går halvsovande upp till Eloise och sjunger för henne, ser på när hon öppnat paketen, är noga på att hålla mig undan för kameran och går sedan ner på mitt rum och somnar som en stock.

Sen vaknar jag av att mamma väcker mig igen och jag hör en dammsugare på övervåningen, det bådar ju inte gott för min del...

Hoppas iaf att ni har haft en bra morgon/förmiddag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0