Im back on tha road again

Ja nu ska jag väl börja med det riktiga bloggandet.

Just nu sitter jag och halvt kollar på "hajar som hajar" fast jag hänger inte med så mycket i handlingen. Det går inte så bra för "huvudfisken" iaf, så långt hänger jag med ;P


Igår hade vi (Jag, Linda, Kristin och Elin) tjejmiddag hemma hos Elin där vi gjorde grillspett och panacotta, det var verkligen hur gott som helst.
Sen så gjorde vi iordning hela Elins vardagsrum så att det blev mysigt och så kollade vi på "I know who killed me" med Lindsay Lohan. Den var helt ok, fast frågar man Krirran så sög den säkert ;) Den va sådär lagom läskig, och det läskigaste va nog när Elin nös mitt i alltihopa xD
Sen så hade vi en fotoshoot där vi klädde oss i så kallde 80-talskläder, jag vet inte hur bra det gick egentligen x) jag ska försöka sno bilderna av Elin så fort jag kan =)
Sen så sov vi över, vi somnade väl vid ungefär halv 5 hehe...

Jag vill se på Eclipse nu!!! :(

Vi hörs =)


Tre underbara tjejer ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0