Klassfest..?

Hej, hej, nu är jag tillbaka från våran så kallade klassfest. Jag tror nog att jag måste säga att det var en flopp :P typ alla stack på en gång och det regnade och blåste av bara f*n. Men det var iaf jättekul att träffa dom som var där, det känns lite som gamla goda tider (ca 2 månader sen) =)

Det slutade med att jag, Linda, Enia, Julia och Carro gick hem till mej och satte oss i lekstugan och myste och käkade popcorn, mycket trevligt vill jag påstå ;)

Imorgon ska jag hem till Enia och fika, men först ska jag hjälpa till med att fixa hennes present.

God natt =)


Löv ya ^^ <3

Kommentarer
Postat av: caroline

mys mys :)



sv: aldrig att det gör, du är vacker :)♥

2010-07-31 @ 01:04:40
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0