Nu e vi tillbaka!

Som rubriken säger så har vi kommit hem ifrån Svabensverk, jag berättar mer om det sen om jag har tid och orkar xD jag känner att jag inte tänker lägga tid på bloggen när jag har typ en läsare (Linda, tack för ditt stöd) och inte har någon kamera. Men förhoppningsvis så löser sig kameraproblemet runt min födelsedag ;)

Jag kan ju säga att lite av det vi gjort i Svaben är: "jobbat" på folk och dans, spelat monopol, ätit chips, brytit oss in hos Lindas farmor och träffat massa folk på Binsjöstämman och sist men absolut inte minst!!: blivit uppätna av alla j*vla mygg och knott :S

Snart så är det iaf dags för ECLIPSE, äntligen ska jag få se den, fast först ska vi gå på stan ett tag och se om vi kan hitta nått snyggt ;)

Här kan ni få se den enda bilden jag tog i Svabensverk för jag glömde att ta med Elinors kamera:


SchtekArna

Ha't gött, nu ska jag dusha =)

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi läser varje ord (a

2010-07-08 @ 21:15:41
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0