Snart åker vi =)

Ja, ett litet inlägg hinner jag iaf med innan vi åker, för jag (till skilllnad från vissa andra) går upp och packar i tid :P

Vi får väl se hur det går att åka bil, för jag blir ju åksjuk så fort man ska någonstans, det är ett under att jag klarade av att åka till Polen och bara bli åksjuk en enda gång. Jag har iaf tagit en åksjuketablett men jag vet inte om det funkar fullt ut... Men det lär vi väl se om jag spyr ner hela bilen xD Nädå, det går nog bra =)

Det ska bli hur kul som helst att åka till Svaben med tjejerna igen, det har blivit lite som en tradition att åka dit på folk och dans =)

Jag hoppas att jag har packat ner allting nu, men det lär väl märkas det också, fast jag brukar faktiskt vara rätt bra på att komma ihåg allting enligt mej själv :D

Nu ska jag väl snart försöka släpa upp min väska + ett hundrakilos kubbspel hem till Linda helt själv... Heh, vi hörs väl sen på torsdag innan/efter Eclipse.

Bai bai ^^




Svaben/Furudal förra året =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0