Som jag befarade...

Så blev jag tvungen att städa... men nu är det rent och snyggt på mitt rum ända tills på typ söndag..? Eller jag menar tills nästa helg när jag ska ha poolpartay ;)

Klockan 6 så kommer mina kompisar hit (hoppas jag) och sen så går vi tillsammans ner till Räviln där vi ska ha klassfest :D Jag hoppas bara att vädret blir bra så att det inte spöregnar så att alla åker hem eller så att vi blir tvugna att sitta i ett av omklädningsrummen helt ihoptryckta, även om det kan vara mysigt i och för sej ;)

Jag antar att jag måste hjälpa till med städningen av resten av huset... kul x_x

Aja, vi ses (om jag överlever) xD




Jag hoppas att det inte finns något litet barn som råkar klicka sig in här för jag skulle ju skrämma livet ur h*n xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0