Något att fundera på

Imorgon är det äntligen fredag!
Den här veckan har gått segt, men jag ser det som något positivt.

Vanliga dödliga människor tänker ju att när tiden går sakta så har man tråkigt, är rastlös och har inget att göra och när tiden går fort så har man roligt (eller hur, känner du igen dej?)

Jag ser det på ett helt annat sätt. Om tiden går sakta så har jag gjort något hela tiden och haft riktigt roligt och njutit av varje sekund och kommer därför att komma ihåg det.
Om tiden däremot går fort så har jag haft tråkigt och inte gjort någonting, och vips så har 5 timmar gått utan att man har gjort något som är värt att komma ihåg. Har jag inte gjort något roligt under en dag så har den varit helt värdelös och jag har bara slösat på tid (jag kommer ju ändå inte komma vad jag har gjort sen, så då är det ju som att den tiden aldrig har existerat)

Jag kanske har funnit meningen med livet, att leva, ha roligt och göra det bästa av vad jag har, och iaf försöka komma ihåg det tills jag blir gammal och grå, men det är väl så det ska vara eller hur? ;)

På tal om tid, snart är det dags att gå och lägga sig =)


Jag lyckas alltid få till det eller hur, eliiit ;P

Kommentarer
Postat av: Linda

Asså.. det känns som att om någon undrar så e du min bästa vän, för du har alltid haft den rollen!

Men ärligt så sätter jag jag inte ut stämplar på mina vänner, för även om jag och Julia är EXTREMT mycket nu så betyder ju du lika mycket !!

Du, Kristin, Elin, Antonia och Julia är nog de som står mig närmast närmast närmast och jag tänker inte sätta er i en status-ordning för jag älskar er alla lika mycket!! Så mkt så det inte räcker till å jag vet inte hur jag ska förklara!!!

du är fortfarande min bästa vän din toke! Vi kan inte bara va vänner för vi vet ju allt om varandra ! för bara vänner låter typ som en klasskompis eller nå! Åh, vad trött jag blir när man inte vet hur man ska förklara sina känslor -.-'''

ÄLSKAR DEJ EMELIE!!!!!!!!!<33333333333333

2010-11-12 @ 11:38:59
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0