Bugg again

Hejsan, nu har jag lite tid över så att jag hinner blogga lite =)

Dagen idag har varit nice. Jag följde med Nora på hennes sånglektion och fick reda på att kön till det inte alls är så lång som den har varit förut och att om jag ville skulle jag kunna börja redan nästa höst :D Sen på idrotten så fick jag det bekräftat att jag är en liten klenis, haha, men det var ju inget som någon inte redan visste.

Efter skolan hängde jag med Linda, Robin och Andreas på Falu Fri och efter ett tag kom Julia. Robin åkte hem och vi andra gick och käkade på American take away. Jag lovar att jag, Linda och Julia tog säkert 20 min på oss att bestämma pizza, snacka om att stå och se bortkomna ut xD Vi gick runt på stan lite och sen gick jag och Linda på dans. Buggen börjar bli riktigt rolig nu när man kan lite steg och så =)


Här får ni en liten värdelös bild från när jag var ute vid sjön och fotade...

Aja, nu ska jag sova (jag sov verkligen hur dåligt som helst inatt x_x) kram och godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0