Home again hihi

Hejsan mina älskade läsare ^^

Idag har det varit mycket diskussioner i skolan om hur det blir i framtiden med skolan och så. Personligen så tycker jag att om man ska klaga på hur det kommer bli/kanske kommer bli så måste man lägga fram ett bättre förslag än de som finns och inte bara säga att dom som finns nu suger, världen funkar helt enkelt inte så.

I alla fall så var jag hemma hos Nora idag efter skolan idag, det var väl egentligen meningen att vi skulle plugga men som vanligt när det är meningen att man ska plugga så blev det inte riktigt så. Det slutade med att jag satt och visade henne lite tricks i photoshop. Hihi ^^


Sen när jag kom hem så fick jag läsa en sak som var riktigt jobbig. Jag tänker inte skriva vad det var här, det är liksom för personligt, men jag kan säga att det gjorde mig väldigt ledsen men ändå lite glad samtidigt, en sån där känsla som är så svår att deffiniera. Det fick mig att gråta men jag var fortfarande glad samtidigt. Eller kanske inte glad utan mer kanske lättad, som sagt väldigt svårt att förklara. Men det är det första på ett ganska bra tag som något har fått mig så ledsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0