Musique

Hejhej, nu sitter jag här och dunkar musik på högsta volym för att få ur låten som vi spelade på musiken i dag ut ur hjärnan. Usch vilken tråkig och seg låt det är. Våran musiklärare var inte där idag, det känns som om han aldrig är riktigt närvarande, inte ens när han är där.. Haha, men det är ju inte negativt att ha musik, vi hade riktigt kul ;P

Annars så... Har vi haft idrott. Jag tror inte att folk förstår hur jobbigt det är att ha astma och ha idrott, jag kunde knappt andas ett tag. I alla fall så spelade vi volleyboll, och det är jag inte riktigt sådär jättebra på hehe, jag tror att vissa personer blev riktigt irriterad xD

Sen så hade vi kemi. Vi hade labb och jag och Nora listade ut hur man gjorde nästan på en gång, så vi kände oss jätteduktiga ändå tills vi insåg att vi hade gjort fel... Men det löste sig ändå till slut x)


ps. Det snöar ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0