Pics from the modevisning

Hejsan nu har jag kommit hem från skolan. Idag så hade vi skolfoto och våran klass hade bestämt oss för "vi går i ettan". Så alla tjejer hade med sig rosa kläder, satte upp håret i två tofsar och hade med sig gosedjur. Killarna hade tagit med sig pokémonkort, gameboys o.s.v och så satte vi snoddar i deras hår också, mycket snyggt måste jag säga ;D

Nu tänkte jag bjuda på en bildbomb från modevisningen ^^


Alla modeller var sjukt vackra och kläderna med. Här kommer min absoluta favorit:

Det är så att man skulle kunna gå och gifta sig på en gång, med vem vet jag inte men klänningen + sjalen (eller vad man kallar det) är så vackra. Någon som vill gifta sig med mig?? ;P


Jag antar att jag måste lägga upp lite bilder på mig och Linda också...

All eyes on us ;P


 
Här har ni en film också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0