Plugget is killing me...

Hejsan, och nej jag e inte död, bara lite allmänt bortkommen ;P

Nu har jag iaf setat och pluggat lite inför morgondagen. Jag känner att nästa vecka kommer bli ett rent helvete med tanke på att vi har Svenskaprov då vi ska kunna 51 ord (hur pluggar man in det på svenska!?!?!?) och så har vi matteprov... suck x_X

Dessutom så är det krångel med att NV-programmet ska flyttas till lugnet o.s.v. och att 3 skolor ska bli ungefär 1,5. Ibland undrar man hur politiker tänker...

Nu ska jag nog ta och koppla av och kolla på en film eller något, jag kanske ska ta och gå och lägga mig tidigt idag, det vore ju smart att göra det någon gång då och då om man säger så hehe


Kommentarer
Postat av: caroline

svenska ord? :P haha.

Politiker tänker inte alls, inte på oss i alla fall.. :S Det är fan oss dom borde satsa lite pengar och energi på?

2010-10-13 @ 20:38:50
URL: http://carolineelisabet.devote.se
Postat av: caroline

svenska ord? :P haha.

Politiker tänker inte alls, inte på oss i alla fall.. :S Det är fan oss dom borde satsa lite pengar och energi på?

2010-10-13 @ 20:40:25
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0