Snart är det dags..

Som jag hoppas att ni inte har märkt så ska jag och Linda spela i pausen idag på Modevisningen. - Ska det bli kul? Ja. - Är jag nervös? Ja. -Vad är det värsta som kan hända? - Det som händer det händer och jag kommer vara glad oavsett =)

Hihi, men som tur var så kunde jag sova inatt. När jag var mindre och var förväntansfull/nervös över något kunde jag ligga vaken hela natten, utan att överdriva.

Så idag ska jag duscha, leta reda på kläder, fixa mig i ordning och så, repa igenom låtarna och sen bär det av :D

Jag vet inte om vi hörs nå mer idag men jag kan ju säga att jag tänker ta med min kamera så lite bilder kommer det nog bli. Om inte idag så imorgon ^^


(vad mycket egobilder det har blivit på sista tiden ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0