Snart är mitt rum riktigt färdigt :D

Hej!

Idag har jag inte haft någon tid att blogga + att min dator och internet har börjat krångla mer än vanligt...
Men jaja, idag när jag kom hem från skolan så började plocka in grejer i mitt rum och jag säger bara det, herregud va tomt det är :O Men det blir nog bra till slut när jag får in mina gitarrer och en spegel och en MASSA tavlor :D Dessutom så blev det lite annorlunda än vad jag hade tänkt från början men det är väl inget negativt förutom det att min skrivbordsskiva behövs kortas av för just nu så går den ända ut till mitten av dörröppningen och jag har redan sprungit in i den en gång... Men inatt får jag i alla fall sova i mitt eget rum =)


En bild som jag tog när jag var ute och sprang i förrgår(?) Jag trodde att den failade totalt men den blev riktigt snygg till slut.

Kommentarer
Postat av: linda

ääälskar bilden o.O

2010-10-12 @ 22:11:50
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0