Tävlingsbidrag


Jag är med i en tävling för Stargirlphoto i samarbete med canvasframkallning.se.

Anledningen till att jag skulle vilja vinna är att visa att till och med en nybörjare kan klara av att klå folk som är näst intill experter. Jag har bara fotat i några månader och jag tycker att jag har utvecklats mycket under den tiden.
(+att jag håller på att göra om mitt rum så en stor canvastavla skulle passa utmärkt ;P)

Bilden är på min nära vän Linda, och det är väl ändå det hösten handlar om, vänskap och kärlek, att hålla ihop när mörket och kylan kommer =)

(Haha, jag kommer antagligen inte att vinna med tanke på att det är så många andra som är med och tävlar som har så bra bilder men man kan ju inte veta om man inte försöker ;))

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Kul att du vill vara med och tävla :))

2010-10-10 @ 17:25:03
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0