Härlig dag idag ^^

Haaallåååååå!!! ^^

Idag hade vi engelska-redovisningen, det gick asbra. Vi improviserade allting och hela klassen satt och höll på att garva ihjäl sig (det betyder att vi lyckades), Nalle Puh är tydligen ganska rolig ;P

Sen efter skolan idag så var jag med Linda, Julia, Andreas och Antonia. Först satt vi på Falu Fri och chillade litegrann sedan gick vi och käkade pizza, gud vad jag var hungrig då för det var Tacos till lunch så jag hade inte ätit någonting (jag hatar tacos!!) Sen gick vi omkring på affärer ett tag, jag tror att Julia lyckades krascha hela BR... Sen stack Antonia hem så då gick vi andra fyra till Wayne's coffe och satt där ett tag. Sen gick jag och Linda på dans.


Här får ni lite bilder från förra tisdagen:




Och här är två bilder från idag:



Bilderna är officiellt snodda från Linda ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0