ATTENTION EVERYBODY!!!

Nu vet jag när vi ska ha våran nollning men det tänker jag inte berätta för det stog tydligt att man skulle få stryk om man berättade det xD Haha, nu har jag något att se fram emot... hehe

Jag skrev kanske inte det men min klass har varit ute på en cykelutflykt så jag har sovit i Vika inatt =) eller sovit och sovit... jag är sjuk så jag sov inte så mycket för jag kunde inte andas x_x och pga av det så fick jag åka bil hem istället för att cykla. Så idag har jag varit hemma och kollat på film medan dom andra cyklade, känns nice =)


Ulfykten var helt ok förutom dom typ fyra timmarna biologi vi hade. Fett trööökit!!!

hejsan hoppsan!!

Kommentarer
Postat av: caroline

tack, jag gillar den faktiskt jag med :)

2010-09-10 @ 21:26:30
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0