Home early again :D

TJO!

Idag har jag också slutat klockan tolv, eller kvart över men det är nästan samma sak ^^

Och då hoppade jag av bussen som går ner mot stan för att gå på min buss hem... det var bara det att min buss hade redan gått för 10 min sen men det visste inte jag för jag trodde att den gick halv och inte tjugo över, så jag blev fast vid willys, och då kände jag mig bara tvungen att köpa godis och tröstäta för att jag är så klantig. Tummen upp för mej (y)

Igår så var jag med Linda hem till Robin, trevligt trevligt. Jag och Robin upptäckte att vi har väldigt mycket gemensamt. Lika säng, lika garderob, lika sjuk humor... :P

Iaf så har jag hållt på och städat ur mitt rum ännu mer idag. Så här såg det ut för ungefär 30 min sen:

Och nu ser det nästan likadant ut men nu är det bara grejer som inte är mina, och sånt som jag ska ge bort eller sälja på loppis eller nått =)

Måste bara lägga ut en bild på mitt flyplan som jag gjorde när jag var ca 6 år gammal:

Naaaw, vad gullig jag var ^^

Sen idag ska jag hem till Linda och så ska vi försöka komma fram till vad vi ska spela på modevisningen.

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0