Omgjord bild på Elvira


Japp jag gjorde om bilden på Elvira så att den blev MYCKET bättre. Det är nästan så att jag skulle ha lagt ut en före/efter-bild men den förra bilden var ju nästan pinsam så den får ni leta reda på själv om ni nödvändigtvis måste se den.

Jag skulle ju ha varit iväg och dansat bugg idag men Linda är sjuk och jag tänker inte dansa med en massa gamla gubbar helt själv, det är lite läskigt måste jag erkänna, så då blev det till att stanna hemma istället. Men det behövs kan jag lova, jag har en miljon grejer jag måste fixa den här veckan.

Nu måste jag ta tag i att plugga till kemiprovet som vi ska ha på fredag för jag fattar noll! Nog för att jag mycket hellre skulle ha jobbat med den nya bloggdesignen men det får jag göra sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0