TJO! :D

Snart så ska jag hem till Linda tror jag och repa lite inför Modevisningen =)

Iaf så idag har jag haft Svenska, Matte, hål och Biologi. På hålet gick jag först och åt kycklingrulle tillsammans med Louizé (en applåd till mej om jag stavade hennes namn rätt) och sen gick jag och Nora och skulle träna lite på våran låt som vi ska spela upp och sen kom Gustav också. Dom där två... ojojoj vad jag har skrattat xD Dessutom filmade Nora när vi spelade och sa att hon skulle lägga upp det på facebook... hehe, så håll för öronen när vi sjunger den högsta tonen. Men annars så låter det rätt så bra tycker jag ;)

Vi ska ta skolfoto nästa måndag, våra förslag var:
Schteekare
1:an (lågstadiet)
Nazister (????)
Regeringen
Cheddar (...?)

Det borde ungefär visa hur min klass är.. xD


Fin bild på mammas halsband =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0