Har tränat!

Hej!

Idag så har jag tränat. Wii fit funkar ganska bra till att träna hemma tycker jag ;) först gjorde jag lite rdm grejer och sen sprang jag i 20 min. Sen höll jag på att dö av astma så jag knarkade medicin och så bestämde jag mig för att jag skulle springa i 10 min till om jag så skulle dö på kuppen. Det slutade med att jag sprang ytterligare 10 min efter dom 10 minuterna eftersom att astman släppte lite ^^ Haha, det är bra att vara hurtig ibland =)

Nu snart så ska jag hem till Elin och fira henne. Hon fyllde faktiskt 15 igår. Grattis gumman! ^^ Men först så ska jag tydligen hem till Kristin och fixa hennes internet..?

Imorgon... så ska jag shoppa, är så sjuuuuukt pepp på det just nu! :D jag ska in till stan om jag så måste gå dit ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0