Titanic och snömonster :P

Jag har som rubriken säger kollat på Titanic. Jag har kommit på att den dagen jag inte gråter eller blir tårögd till den filmen så är det nog dags att lägga in mig på något sorts sjukhus :P
Usch, så hemsk den är. Jag hatar att jag älskar den.


Vidare till roligare saker, som till exempel att vara ute och leka i snön ;D


På bilden nere till vänster är det några sekunder kvar tills Eloise kastar en snöboll i nacken på mig som blöter ner hela kameran... Fast jag sa åt henne fler gånger att inte kasta på kameran -_-'

Sen så tog jag på mig täckbyxor och lämnade kameran kvar inne och så fick hon så att hon teg, hehe ;P
Det blev mycket snö i nacken, ansiktet och innanför tröjan på oss alla tre måste jag erkänna, men mest på Elinor för hon var stöddigast :P
Sen på byggde vi en snöhäst som till slut blev en hund istället för annars hade det blivit en jävla ful häst. Och så döpte vi den till Kapten Böldhuvud. Höhö, namnet kanske visar hur stort huvudet var xD Bara för att göra den "snyggare" så satte jag dit ett monobryn (två ögonbryn som sitter ihop så att det ser ut som ett :P) och så en glad mun. Det blev en glad hund även fast han heter Kapten Böldhuvud ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0