Trääääna :D

Nämen tjenare! Vem är världens trögaste bloggare? Jo jag.. :P

Haha, men iaf så idag så har jag faktiskt rört litegrann på mitt feta arsel ;D Jag har tränat lite hemma igen, det är tur att jag har wii fit =) Så idag så har jag sprungit i 40 min sammanlagt, tycker jag är riktigt duktig! :O
En grej som jag har kommit på är att när astman slutar vara jobbig och typ börjar reagera på medicinen eller nått sånt (?) så har jag redan tränat i ca 1 timme. Och det är då jag börjar få energi, helknäppt :P (y)


Här är bilden som jag för tillfället har som profilbild här på min blogg =)
Carro är den duktiga fotografen ;)

PS. Haha, jag har kommit på att min blogg börjar bli en egoblogg. Det är ju fan bara bilder på mej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0