Back on track

Hejsan hejsan, nu har jag inte varit så aktiv, men ni vet hur det är... första skolveckan, ny skola + lite annat drama = en död Emelie. Och faktum är att jag knappt har varit i närheten av min dator... :o

Jaja, iaf x)

Ikväll så är det byfest så vi får se hur det blir då, hoppas bara att det inte regnar :/ Jag och Linda funderar på om vi ska ta med oss gurorna och rocka loss lite ;) Sen så ska jag nog ta med mig min kamera så att jag kan ta lite kort. Enda problemet är att jag bara kan ta ca 150 bilder eftersom att jag vill ta dom i raw-format... men äsch det löser sig, det slutar väl med att nån snor min kamera, tar 150 helt värdelösa bilder och sen orkar jag inte radera dom.. x)

Och igår kom badger hem igen efter att ha varit borta i sjutton dagar, man kan ju undra vad den knäppkatten har haft för sig.

Nu ska jag hitta på nå kul att göra, vi höres kanske ikväll, det beror på hur trött jag är ;)


Kommentarer
Postat av: caroline

sv: den blev lite rörig x) jag har tagit en bild i din med :D

2010-08-21 @ 18:12:13
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0