kamerakamerakameravillhavillhavillha...

Nu är jag hemma från Carro =) Vi har tagit lite kort, eller mer... hon har tagit kort och jag har lekt modell, fast vi var inte så inspirerade så vi slösade överdrivet mycket tid på att springa omkring och leta efter en inte så ful bakgrund xD Bilderna får jag av henne imorgon =)

Jag har bestämt mig för att laga mat till de tre gästerna som kommer imorgon så då blir det kinesiskt, nästan vegetariskt ;)

Sen så har jag ändrat en utav mina headers för krirri klagade, inte för att jag vet om det blev så mycket bättre, misstolka inte de där nu, men ja, jag har iaf ändrat den :)

Nu vill jag ha en kamera ännu mer!! gah, livet är jobbigt ibland...

Jaja, eftersom det kommer komma in en massa fina bilder på mig sen så måste jag ju lägga ut en äldre lite mindre fin bild:

Haha, ha det bra ;P

PS Och ja... jag pratar så där osammanhängande jämt... xD

Kommentarer
Postat av: linda

hahah älskar dina headers xD

kan sitta å klicka ända tills datorn laggar sönder :P<3333

2010-08-06 @ 19:20:38
URL: http://www,derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0