Bloggtorkaaaaa

Haha, jag e så duktig på att vara dålig på att blogga, känner mig liksom inte motiverad xD

Hur som helst så idag så satt jag och försökte skriva en låt och så råkade jag slå i huvudet när jag skulle gå ut ur lekstugan så jag blev förbannad och kunde ha kastat nått på någon... Och låten failade totalt efter det... suck

Och så har jag läst ut dom böckerna som jag har lånat av Elin, som jag inte ens vet om hon vet om att jag har lånat x) så nu måste jag vänta på att Linda ska läsa ut dom sista två. Jag läste ut fyra böcker på två dagar, så jag tror hon ligger lite efter nu  x) hur bra som helst e dom iaf :O

Här får ni en något suddig men asgrym bild från vårat 80-tals fotoshoot ;)


Awesome ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0