Hemma igen :D

Ja, nnu är jag hemma igen, jag vet inte om det egentligen är positivt för jag kunde ha stannat mkt längre men så brukar det vara när jag åker någonstans ;)

Här ska ni få lite bilder, jag har inte tagit några av dom tror jag (för jag har ju ingen kamera..) men mamma och Elinor har tagit några med sina kameror så jag har kidnappat dom ;)


Elinor käkar hamburger


Bilen som vann Publikens favorit...


Mamma, jag, Elvira, Elinor och Eloise framför en kyrka =)


Här är anledningen till att pappa erbjöd sig att ta kortet på oss, så att han kunde få kameran för sej själv...


Syrrorna Lindström i en 7 km lång tunnel under jord med snö i... mitt i sommaren :P


Utsikten från ett torn som var högst upp på ett berg, mn kunde se upp till 8 mil därifrån =)


Det blåste om man säger så...


Jag och Elvira


Elinor...


Pizza med bl.a. grantoppar på som vi åt vid en pizzeria mitt ute i skogen.


Eh *host* *host* jag snodde inte mammas cider... ;P


Bilutställningen, mammas bil längst till vänster =)

Nästa år får jag vara med med en egen bil som jag och pappa ska fixa till :D

Haha, jag har en biiil (y)

(Eller ja, snart iaf ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0