Ska snart sova sött...

Men först måste jag ju så klart skriva om våran lilla utflykt till Enia ;)

Så fort vi kom dit så gick Felicia, och jag tycker personligen att hon kunde ha stannat lite längre men det är väl som det är :/

Hur som helst så lyckades vi någolunda gömma Enias present bakom ryggen eftersom vi väntade på att Carro också skulle komma för hon hade varit och jobbat, så vi hjälpte till att duka under tiden =)

Sen åt vi hamburgare och gav Enia hennes present, en scrapbook där vi klistrat in en massa bilder på oss fem =) (alltså jag, Carro, Enia, Linda och Julia) och jag tror att hon blev nöjd ;)

Sen så snackade vi en massa skit och åt glass med en massa tillbehör =)

Det är så sjukt härligt att vara tillsammans alla fem igen, vi hör liksom ihop och det känns så konstigt att vi inte kommer gå i samma klass nå längre, men äkta vänskap rostar aldrig (eller nått sånt) ;)

Hihi nu ska jag jobba litegrann på en present/överraskning till dom (+Elin och Kristin) som jag hoppas kommer bli bra, nog för att den antagligen inte blir klar förän till jul men det var en annan historia ^^


Gammal bild och lite uttjatad men jag ska försöka stjäla lite ap-bilder på mina vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0