Roses

Nu är jag hemma och det har jag varit ett tag men jag har inte orkat blogga, det är så tråkigt när man inte har några bilder att visa. Men nu har jag i alla fall redigerat en som jag tog igår ^^


Jag tycker den blev ganska bra, men å andra sidan är det ganska svårt att fota rosor så att de blir fula ;P

Och som ni ser, ingen ny bloggdesign. Jag sitter och håller på att försöka fixa med kategorier och sånt och det tar längre tid än vad man kan tro. Någon som har något bra förslag på bra kategorier som jag kan ha eller någon kategori som jag kanske borde ha men som jag har glömt bort? Leave me a comment i så fall =)


Kommentarer
Postat av: caroline

Emelie! Asfin bild :)



Du det är inte så att du har några funderingar på att köpa http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163609150&r=1 <--- denna fotobok? Isåfall kan du ju höra av dig till mig om du vill sammarbeta och få den betydligt billigare en det där priset ;)

saknar dig ♥

2010-10-06 @ 19:26:04
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0