NV1A

Japp, nu är jag officiellt en del av klass NV1A =) Även om det känns hemskt att avsluta sommarlovet så är det ganska nice att få träffa lite nytt folk och så ;)

Jag tänker inte skriva så mkt mer om det för jag vet inte om jag vill skriva en massa skit och sen råkar nån stackare läsa det, så vi tar kommentarerna om det öga mot öga ;)

Annars så har jag idag varit hemma hos Linda och snackat lite skit och sen när Elin kom så gick jag x) hehe, inte för att vara elak utan för att jag skulle äta ok?? ;P


En sogrsen bild för det jag har lämnat bakom mig, Svärdsjö, klassen, vännerna, men det kommer alltid att finnas inom mig, förutom vännerna som kommer finnas bredvid mig ^^

Kommentarer
Postat av: caroline

sv: jag tycker du lyckades rätt bra du med ;)

min egen såklart :D

2010-08-17 @ 21:13:27
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0