Bloggar från min nya dator!

Japp, nu har jag äntligen fått min nya dator, gött att ha två ;P
Inte världens superdator, men den duger =)

Idag på innebandyn så vann vi tjejer priset för bästa utklädnad, vi var djur :D Jag var inte utklädd för jag spelade inte, men jag målade morrhår iaf ;) och killarna vann 1:a pris. Så det betyder alltså att NV1A (med hjälp av några andra) tog hem alla pris ^^

I vårat lag fanns bland annat en gris, en ko, en björn, en leopard, en apa, en mus, en hund, några katter, en zebra, ett lejon (ja vi var många.. :P)  och... *trumvirvel* Svampbob!! :D

Jag lägger upp en bild sen om Nora lägger upp nån på fb ;)

Men nu mina vänner måste jag äta innan jag svälter ihjäl.

Vi ses ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0