Fin utsikt

Dålig uppdatering. Jag är trött, måste jag säga nå mer? :S

Usch, jag skulle verkligen kunna gå och lägga mig nu. Och nu är jag ändå inte lika trött som jag var för ca 2 h sen, jag kunde ha gått och lagt mig då också...

Jaja, imorgon blir det ingen musik för vi ska till aulan och höra på nån snubbe som ska berätta om våra datorer som vi ska få. Men aja, jag antar att det är okej att byta en musiklektion mot en dator... :P

Annars så, har jag inget liv om dagarna nu för tiden, jag gör ingenting. Det måste det bli ändring på ^^


Bild från en båt någonstans ute på havet mellan Sverige och Polen. The best time in my life <3
(Bild tattad från Carro ;P som omväxling xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0