Ännu en asakul dag :D

Jo, det blev så igår att jag hängde med coolingarna hem till Julia istället för att åka hem och göra alla saker som jag borde ha gjort x)

Så inatt har jag sovit hur många timmar?? Inga alls! 10 min högst XD och jag är fortfarande pigg. Jag tror att jag har fått något fel x)

Iaf så kollade vi på 4 värdelösa skräckfilmer (bra valt Linda ;P), 1 tjejfilm och "en natt på museet".

Vi lyckades bevisa att man kan vara 7 pers i en etta utan att kvävas till döds och man kan få plats att sova 5 pers i en 1.40 säng (fast trångt är det ;P)

Tack för en asrolig kväll/natt. Linda, Julia, Carro, Andi, Daniel och Jonsson, ni e mina biatches ;D

Sen hängde jag med Carro hem fast vi var lite trötta så vi gjorde inte så mycket x)


Ja, jag tog liksom inga bilder igår så ni får nöja er med en gammal bild på tjejerna som var med istället ;D

Ja juste, jag får ju inte glömma kvällens största fail... Och det var tyvärr jag som stod för den. Jag skulle så snällt hoppa och sätta mig i soffan. Grejen var bara den att det inte fanns nån kudde att ta emot mej så jag slog huvet rätt in i väggen. Till och med grannarna borde ha hört den smällen. (ja jag har en bula i huvet) Men kul vare xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0