börjar få slut på inspiration till rubriker...

Ok jag vet att jag är världens sämsta person på att uppdatera, men ni behöver inte slå mej för det! :@

Haha, nejdå, jag älskar er så mycket mina söta läsare ^^ och hittils så har ingen slagit mej iaf ;)

Idag har jag varit ledig hela dagen och då tänker ni såklart "Ja då bloggar hon!" men jag tänker mer "...zzzZ"
Men jag har faktiskt varit ute och gått idag, och jag har gjort några av mina läxor ;P

Sen har jag varit hemma hos Linda ett tag också ^^ Fast hon var sjuk. Det är tur att jag är så snäll att jag kommer och hälsar på henne ändå då ;D


Gammal bild (det verkar ha blivit en trend här på bloggen...) för jag kände mig så allmänt blä just nu så jag ville inte ta en ny xD och visst är min sminkning snygg? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0