Japp

Hej!
Och som vanligt så är jag världens sämsta på att uppdatera på dagarna men så kan det gå ;P

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att gå i skolan, ja och sen har jag tränat lite också (som jag tog bort all effekt av genom att äta en chokladmuffin direkt efter... )

Är det någon som vill hitta på nått med mej i helgen? jag har liksom inget kul att göra och har inte varit med någon kompis sen... i tisdags :o (ok det kanske inte var så länge sen men det känns som en evighet ;P)

Här är min absoluta favoritbild på mej och Linda. Trots att den är suddig så är den så himla bra ;D (måste ju tillägga också att det var ett år sen x)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hhahha det där e fan utan tvekan den bästa bilden som någonsin tagits på oss ! ;D <3

2010-11-25 @ 22:17:26
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0