Hehe, back on track..? Maybe

Hej hej, förlåt för att jag inte har bloggat sen i söndags(?) men det är det att jag har ett liv och har inte tid för att blogga, det finns viktigare saker att göra. Nu har jag iaf setat framför datorn ett bra tag och pluggat inför imorgon och jag har också försökt att få ihop något så att vi i tjejgänget kan träffas under lovet men jag vet inte om det kommer gå så bra. Vi får se =)

Iaf så var jag med Linda, Julia och Andreas igår och för att göra en lång historia kort...
Falu fri, äta, cykla hem till Jonas, leka i lekparken, cykla mot stan, ramla, krossa knät, lägga sig på backen, garva tills man kvävs, dansa, åka hem, sova...

Den där kraschen med cykeln slog alla rekord, det var Julias fel alltihopa xD (hehe)

Ja, det var väl det för den här gången antar jag. Vi får se om vi hörs imorgon, jag har faktiskt en hel sovmorgon som jag skulle kunna göra något av ;P


Ett collage som jag hade som bakgrund på bloggen förut ^^ (ledsen Elvira för "jag hänger mig"-bilden på dej ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0