Morgonpromenad med Linda och Julia klockan 8 på morgonen!?

Ok hehe, nu har jag varit helt off hela helgen, inte av någon speciell anledning... Haha jag har bara varit allmänt off x)

Iaf så i fredags så var jag med Linda, Elin och Kristin. Vi kollade på skräckfilm och mölade i oss godis och chips. Vi såg på Exorcisten, helt vrickad den där filmen tycker jag :P

Vi satt och kollade på filmen och när vi hade kollat i en timme så kom eftertexterna. Filmen kunde väl inte vara så kort? Då kom vi på att vi hade kollat på fel del av filmen, vi hade kollat på andra delen först. Inte konstigt att allt var lite ologiskt, det var någon som hade blivit mördad etc xD
Haha, men så kan det gå ;P

Det var iaf nice att få träffa tjejerna igen och uppdatera sig lite på vad som händer =)


Sen på morgonen på lördagen...

Jag hör någon greja med låset på ytterdörren, det måste vara Julia som kommer. Jag kollar klockan, den är 07.40. Fan nu måste hon vara tyst så att jag kan fortsätta sova.
Hon kommer in i vardagsrummet, tänder lampan och nästan skriker:
"MORGONGYMPA FÖR SAMTLIGA! åh hej Emelie"
Hon trodde att det bara var Linda som sov ensam hemma hehe, uppenbarligen inte. Iaf så satte sig hon och Linda och förde en massa väsen i köket så att jag inte kunde sova. Så jag gick ut till dom och satt och pratade. Sen gick vi ut på en morgonpromenad medan Elin och Kristin fortfarande låg och sov.


Vi klättrade över ett helt berg (ja jag är seriös) medan Julia lekte guide. Linda filmade en massa och hon ska väl antagligen sätta ihop det till något kul :P
Vi får se om/när det kommer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0