Granny goes street

Hej igen, visst e jag duktig på att blogga :D eller inte men ändå ;P

Gårdagen var helt underbar, och jag spenderade den med en massa underbara människor, Linda, Kristin, Antonia, Mills, Robin, Erik, Emil, för att bara nämna några :D

Hoffmaestro var ok men Mimikry ägde så utav bara helvete!! :D Och vid kapten röd spårade allt ur :P



Mimikry!! :D (bilderna är officiellt stulna från Linda)

Jag kände att jag spenderade hela dagen igår åt att springa mellan arenan och Viktors lägenhet men det var helt klart värt det.

Over 'n out ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

TATTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jag somna efter åtta ! ^^

2010-09-06 @ 08:38:45
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0