Hihi :P

Tjena!!

Idag så har jag varit hemma hos Elin. Det var meningen att vi skulle fika men typ alla stack, så vi satt och pratade i tre timmar. x)
Haha, så nu har jag typ övertalat henne att färga håret brunt. Nu får vi bara se om hon vågar ;)

Haha, fett snygg bild ;)

Imorgon så ska nog jag och Linda åka in till stan och handla på rean. Jag gjorde det inte idag för mamma vägrade att skjutsa så då får vi lov att åka buss imorgon istället. Jag älskar att betala buss... Eller inte.
Aja, jag är fortfarande sjukt shoppingsugen så det är nog bäst för Linda att hon inte är sjuk imorgon =)

Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE - a photo girl

gillar din blogg skarpt! :D

2011-01-04 @ 14:22:11
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0