woohoo

Ok, tjosan hejsan ^^

Idag så har jag varit in till stan och Borlänge och kollat runt lite :P

Det enda jag köpte var ett läppstift ^^ och så köpte jag godis... ;)

När vi satt i bilen på väg hem så skulle jag ta en godis (jag hade det i väskan) och upptäckte att allt godis utom en hade ramlat ur förpackningen ut i väskan. Det var bara att ta ur allt annat och börja plocka smågodis... x)

Ikväll så ska jag hem till Elin var väl planen, jag vet inte riktigt vad vi ska göra men godis är inblandat så så farligt kan det ju inte vara ;D
Mitt förslag var att vi skulle supa oss fulla och bränna hembränt och Krirri tyckte att vi skulle gå och åka skridskor efter det, men jag vet inte riktigt hur det blir ;P

Haha, nu ska jag äta. Vi hörs sen :D


Trodde att läppstiftet skulle vara neutralt men det var ganska rosa. Men aja, det var snyggt iaf =)

Kommentarer
Postat av: caroline

Varför har jag missat att jag kan följa dig på bloglovin' ? :O

Ska genast lägga till dig där så jag har full koll, toppen! :D♥

2011-01-06 @ 14:23:32
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0