back again



Ok, nu har jag varit ganska osocial i några dagar men det e bara för att jag verkligen inte har tid att blogga, det är så mycket annat =)

Igår så var jag iaf på dans med Enia och Felicia. Jag testade på att dansa med Enia i avancerad 2-gruppen... Liiiiite för svårt för mig om man säger så xD Och sen dansade jag med felicia i medel och det var mer lagom svårt för mej ;P Så det gjorde att jag kom hem klockan 8.

Och i onsdags gick jag och Linda på stan och sen åkte vi till Borlänge och käkade på max ^^ och då kom jag också hem klockan 8.

Annars har det varit ganska mycket i skolan... Jag har asamånga läxor.. kulkul, nej

Idag händer inget speciellt tror jag, eller vi får väl se om jag hittar på nå kul ;)

Huuuj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0